مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 16:052022-11-29دانش

نگاه دانشگاه به مسائل فرهنگی نباید تزیینی باشد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی فارس تاکید کرد: نباید نگاه دانشگاه به مسائل فرهنگی دکوری و تزیینی باشد بلکه باید برای فعالیت های فرهنگی هزینه کنیم.

- محمدرضا قائدی سه شنبه 8 آذر در نشست بصیرتی که در راستای مشارکت هم افزا با روسای واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی فارس برگزار شد، تجربیات ارزشمند دانشگاه آزاد اسلامی شیراز را در زمان بازگشایی دانشگاه بعد از ایام کرونا را نسبت به دانشگاه های دولتی بهتر ارزیابی و اضافه کرد: این دانشگاه سختی هایی را تجربه کرد اما در کنار آن تجربیات ارزشمندی را اندوخت.

او همچنین با اشاره به رویکرد فرهنگی دانشگاه اضافه کرد: مسائل فرهنگی دانشگاه باید در اولویت دانشگاه باشد به ویژه کار فرهنگی برای دانشجویانی که سه سال از دانشگاه دور بوده اند باید با دقت و ظرافت برنامه ریزی شود و این داشنجویان نباید رها شوند و نباید نگاه دانشگاه به مسائل فرهنگی دکوری و تزیینی باشد بلکه باید برای فعالیت های فرهنگی هزینه کنیم و در راه عملیاتی شدن این فعالیت ها باید از ظرفیت اساتید به ویژه در طرح استاد مشاور فرهنگی بیشتر استفاده شود.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد فارس اضافه کرد: دانشگاه هر جا که از ظرفیت والدین استفاده کرده، موفق بوده چنانکه به کار بردن این شیوه در حال حاضر به آرامش فضای دانشگاه کمک کرده است همچنین توج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه دانشگاه به مسائل فرهنگی نباید تزیینی باشد

نگاه دانشگاه به مسائل فرهنگی نباید تزیینی باشد