مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 16:002022-11-29اجتماعي

40 خیابان شیراز برای تردد معلولان مناسب نیست


به گفته مدیرکل بهزیستی فارس،  40 خیابان پر تردد برای معلولین در شیراز شناسایی شده که برای مناسب سازی نیاز به همکاری شهرداری این کلانشهر دارد.

- محمدرضا هوشیار سه شنبه 8 آذر در نشستی با شهردار شیراز بیان کرد: 40 خیابان پر تردد برای معلولین شناسایی شده که برای مناسب سازی نیاز به همکاری شهرداری شیراز است و در زمینه کودکان کار، معتادان متجاهر و آسیب های اجتماعی نیز با توجه به دید مثبت شهردار شیراز، پیوست فرهنگی و نگاه مدبرانه ایشان به مبحث آسیبپها بدون شک چالش ها رفع خواهد شد.

او عنوان کرد: بالغ بر 170 هزار خانواده تحت پوشش بهزیستی فارس هستند و از این تعداد بیش از 90 هزار خانوار مستمری دریافت می کنند.

مدیرکل بهزیستی فارس ادامه داد: بهزیستی این استان در شش ماهه نخست امسال با اجرای طرح غربالگری بینایی با انجام غربالگری بیش از 155هزار کودک 3 تا 6 ساله از نابینایی و کم بینایی بیش از هزار کودک پیشگیری کرده و با تحت نظارت داشتن 160 مرکز نگهداری به جامعه هدف، خدمات تخصصی و نگهداری شبانه روزی ارائه می کند.

شهردار شیراز نیز بیان کرد:شهردار خادم مردم است، افراد دارای معلولیت هم اعضای جامعه ما هستند که باید در اولویت خدمت رسانی قرار بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 خیابان شیراز برای تردد معلولان مناسب نیست

40 خیابان شیراز برای تردد معلولان مناسب نیست