مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 15:502022-11-29ورزشي

مدیریت دکه ها در ساری/ چراغ بوستان ها خاموش است


رییس شورای اسلامی شهر ساری ساماندهی پرداخت به موقع حقوق کارکنان، مطالبات پیمانکاران و مدیریت دکه ها را جزو اولویت های شهرداری بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پرویز شعبانی بعدازظهر سه شنبه در جلسه شورای شهر ساری با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و هفته بسیج از بسیج به عنوان یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: بسیج در اندیشه حضرت امام راحل مدرسه عشق و مکتب شاهدان شهید است.

وی با تبریک پیروزی تیم فوتبال ایران در مسابقه با تیم ولز در جام جهانی اظهار امیدواری کرد تا با داشتن روحیه و انسجام شاهد صعود تیم ملی به مرحله بعد باشیم و با اشاره به استیضاح شهردار ساری در جلسه قبلی از همکاران شهرداری خواست تا با مسئولیت پذیری نسبت به انجام امور تلاش بیشتری به خرج دهند.

وی خواستار تسریع در پرداخت حقوق کارکنان و کارگران شهرداری شد و ساماندهی پرداخت مطالبات پیمانکاران را ضروری دانست و گفت: رعایت عدالت در این بخش الزامی به نظر می رسد.

شعبانی آسفالت و لکه گیری معابر را با توجه به شروع فصل بارندگی مهم دانست و از شهرداری خواست تا این طرح را در اولویت کاری خود قرار دهد و افزود: ساماندهی مدیریت دکه ها نیز باید در دستور کار قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت دکه ها در ساری/ چراغ بوستان ها خاموش است

مدیریت دکه ها در ساری/ چراغ بوستان ها خاموش است