مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 15:352022-11-29اجتماعي

اضافه شدن 5 هزار و 900 کلاس درس به ظرفیت آموزش و پرورش


سرپرست سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور گفت: پنج هزار و 900 کلاس درس به زودی به ظرفیت آموزش و پرورش کشور افزوده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمیدرضا خان محمدی روز سه شنبه در بیست و چهارمین جشنواره خیّرین مدرسه ساز گفت: به صورت میانگین 50 درصد مدارسی که در کشور ساخته می شود به شکل مشارکتی است که این اقدام ارزشمند برگ برنده آموزش و پرورش به حساب می آید.

وی با بیان اینکه، پیشران عدالت، مدرسه سازی است اظهار داشت: در صورتی که مدرسه ای در یک منطقه و بخش وجود نداشته باشد نمی توان برای ایجاد اداره آموزش و پرورش اقدام کرد.

سرپرست سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور گفت: خیّرین پیشران عدالت به شمار می روند و بالاترین ضریب رشد و توسعه با مدرسه سازی حاصل می شود که برای رسیدن به این مهم باید به خیّران توجه ویژه داشت.

خان محمدی افزود: مدارسی که با کمک خیّرین بنا می شوند ویژگی خاصی دارند که از این قشر درخواست می شود همراهی و حمایت خود را از مدارس ادامه دهند.

وی اظهار داشت: همراهی و حمایت خیّرین نقطه شروع کار بزرگی با عنوان مدرسه یاری است و مدارس در پیشرف محله ها اثرگذار هستند.

خان محمدی افزود: خیّرین مدرسه ساز آغاز کننده حیات طیبه هستند که با قرار داشتن در کنار مدارس، این مجموعه های آموزشی را مورد حمایت و همراهی قرار می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن 5 هزار و 900 کلاس درس به ظرفیت آموزش و پرورش

اضافه شدن 5 هزار و 900 کلاس درس به ظرفیت آموزش و پرورش