مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 15:302022-11-29سياسي

دبیران شورای هماهنگی دانشگاه های منطقه 6 و 8 منصوب شدند


معاون فرهنگی وزارت علوم با صدور احکامی جداگانه، دبیران شورای هماهنگی معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های مناطق 6 و 8 را منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و رییس شورای سیاست گذاری معاونان فرهنگی و اجتماعی در احکام جداگانه ای دبیران شورای هماهنگی دانشگاه های منطقه 6 و 8 را منصوب کرد.

بر اساس این احکام محسن رفیعیان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد بعنوان دبیر منطقه 6 و ابراهیم نوری معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان بعنوان دبیر منطقه 8 منصوب شدند.

تلاش مؤثر جهت پیاده سازی اسناد بالادستی بویژه سند دانشگاه اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، طراحی برنامه های اثربخش جهت مقابله با هویت زدایی و آرمان زدایی از دانشگاه ها، آسیب شناسی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی منطقه، برگزاری منظم جلسات معاونین و مدیران دانشگاه های منطقه، هم افزایی با کلیه نهادهای دانشگاهی، استانی و ملّی در سطح منطقه، شناسایی و اشتراک ایده ها، ظرفیت ها و منابع فرهنگی و اجتماعی در سطح ملی از جمله مواردی است که در احکام دبیران آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیران شورای هماهنگی دانشگاه های منطقه 6 و 8 منصوب شدند

دبیران شورای هماهنگی دانشگاه های منطقه 6 و 8 منصوب شدند