مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 15:202022-11-29حوادث

دستگیری مردی که باجناقش را کشت


فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از دستگیری مردی که با همدستی دو نفر دیگر باجناقش را به قتل رسانده بود، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ محمدرضا علیزاده درباره جزییات این خبر گفت: چندی پیش خبری مبنی بر وقوع یک فقره قتل در نسیم شهر واقع در شهرستان بهارستان به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع داده شد که درپی آن بلافاصله ماموران پلیس در محل حاضر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با اشاره به انجام بررسی های اولیه از سوی ماموران در محل حادثه، افزود: بررسی های اولیه حاکی از این بود که در یک درگیری که دلیل آن اختلاف خانوادگی بوده است، فردی با وارد کردن ضربات چاقو اقدام به مجروح کردن باجناقش کرده و از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با بیان اینکه فرد مضروب پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد، گفت: با مرگ این فرد رسیدگی به پرونده وارد فاز دیگری شده و ماموران با کار اطلاعاتی نسبت به شناسایی محل اختفای قاتل اقدام کرده و پس از هماهنگی با مقام قضایی این فرد را در جریان یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

علیزاده با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: این فرد تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به قتل باجناق خود با همدستی دو نفر دیگر اعتراف و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری مردی که باجناقش را کشت

دستگیری مردی که باجناقش را کشت