مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 14:502022-11-29سياسي

برای سالگرد ترور شهید فخری زاده


یک کارشناس مسایل بین الملل با اشاره به سالگرد ترور شهید فخری زاده گفت: باید به خاطر داشت که به خاک افتادن هر سروی بزرگ آسیب بزرگی به کشور بوده و بایستی برای حفاظت از آن ها از گزند دشمنان تلاش مضاعفی صورت داد.

- علی شکوری، کارشناس مسایل بین الملل در یاداشتی که در اختیار ایسنا گذاشت، نوشت: اقدام به حذف ناجوانمردانه دانشمند شهید محسن فخری زاده همچنان محل گفت وگو و گداز بسیار است.

مردان بزرگ آیین شان به تداوم حضور و ردپا حتی سال ها پس از فداشدن جسم و جانشان در راه سرزمین و آرمان است.

پرداختن به ابعاد عملیاتی-اطلاعاتی این اتفاق در وسع و صلاحیت این قلم نیست، اما برخی مشابهت های تاریخی برآنم داشت تا از نگرگاهی نو به ترور آبسرد دماوند بپردازم.

اگر لاف و گزاف ها را فرو بگزاریم، نیک می دانیم که در هر سرزمین و زمانه ای انسان های بزرگ به همت و وجود دانش میاندار راهبری ملت ها و از عوامل محوری برقرار ماندن در جهان پرهیاهو و حیله هستند.

این که مردمانی برجسته ترین اعضای خود را به طرق مختلف از کف بدهند، خود حکایت شهر بی دفاعی هستند که بی رزم و آزرم آیین بزرگی به کناری نهاده و سقوط خواهند کرد.

در بحبوحه جنگ عالمگیر دوم که جان و جهان انسان ها بی رحمانه در آتش می سوخت، لهستان توسط شوروی و آلمان نازی مشترکاً اشغال یا بهتر بگوییم لوطی خور شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای سالگرد ترور شهید فخری زاده

برای سالگرد ترور شهید فخری زاده