مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 14:502022-11-29سياسي

جداشده های مجاهدین که نمی دانند خانواده هایشان زنده اند یا مرده!


تهیه کننده مستند «از تیرانا تا تهران» با حضور در شبکه خبر از ویژگی های این اثر، فعالیت های انجمن های نجات و آسیلا و ماهیت حقیقی سازمان مجاهدین سخن گفت.

- تهیه کننده مستند از تیرانا تا تهران با حضور در شبکه خبر از ویژگی های این اثر، فعالیت های انجمن های نجات و آسیلا و ماهیت حقیقی سازمان مجاهدین سخن گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم خدابنده مدیرعامل انجمن نجات که 23 سال از جوانی اش در عضویت سازمان مجاهدین خلق گذشته، مهمان زنده شبکه خبر شد و درباره مستند از تیرانا تا تهران توضیحاتی ارائه کرد.

خدابنده در توضیحات ابتدایی خود با اشاره به انجمن نجات که از اعضای برگشته از سازمان مجاهدین خلق تشکیل شده است، گفت: ما برای نشان دادن ماهیت واقعی این سازمان احساس وظیفه می کنیم.

یک موقعیت حقوق بشری هم در این خصوص وجود دارد و خانواده ها 40 سال است از عزیزانشان خبر ندارند.

وی افزود: آسیلا انجمنی در همین زمینه است که در کشور آلبانی تشکیل شده است از اعضای آلبانیایی این انجمن دعوت کردیم تا به تهران آمده و با خانواده های چشم انتظار دیدار کنند.

از حاصل دیدار آنها تصاویری با حضور فیلمبرداران حرفه ای تهیه شد و در همکاری با شبکه پرس تی وی، چهار ماه روی این تصاویر کار شد تا قالب مستند از تیرانا تا تهران را به خود گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جداشده های مجاهدین که نمی دانند خانواده هایشان زنده اند یا مرده!

جداشده های مجاهدین که نمی دانند خانواده هایشان زنده اند یا مرده!