مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 14:492022-11-29سياسي

مرکز مردمی «نفس» در شیراز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در آیین افتتاح مرکز مردمی نفس ( نجات فرزندان سقط )، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب(س)، - با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، مرکز مردمی نفس ( نجات فرزندان سقط ) در شیراز افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در آیین افتتاح مرکز مردمی نفس ( نجات فرزندان سقط )، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب(س)، به بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بسیج یک فرهنگ و تفکر و گفتمان است که ظرفیت دارد کشور را در حرکت عظیم ملت، با گام های بلند به پیش ببرد، اشاره کرد.

  سید وحید حسینی از تلاش دست اندرکاران در راه اندازی مرکز مردمی نفس و همت، مشارکت و حمایت معاونت بهداشت دانشگاه و سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس قدردانی کرد.

  معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با تشکر از تلاش تمامی همکاران در معاونت بهداشت دانشگاه و سازمان بسیج جامعه پزشکی استان برای راه اندازی مرکز مردمی نفس، گفت: پس از بررسی و انجام تحقیقات گسترده و پیگیری آمار دقیق و پردازش آنان، اطلاعات در اختیار سایر همکاران مرتبط قرار گرفت تا امروز شاهد افتتاح چنین مرکز مهمی در شیراز باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز مردمی «نفس» در شیراز شد

مرکز مردمی «نفس» در شیراز شد