مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 14:302022-11-29سياسي

تجمع بدون مجوز و وقایع 24 آبان در شان دانشگاه نبود


متاسفانه وقایع 24 آبان (تجمع بدون مجوز که منجر به درگیری شد)، علاوه بر اینکه در شان دانشگاه نبود باعث بهم خوردن آرامش در میان دانشجویان نیز شد.

- رییس دانشگاه شریف گفت: متاسفانه وقایع 24 آبان (تجمع بدون مجوز که منجر به درگیری شد)، علاوه بر اینکه در شان دانشگاه نبود باعث بهم خوردن آرامش در میان دانشجویان نیز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دومین جلسه از سلسله جلسات خان هشتم با موضوع حال این روزهای دانشگاه با حضور رسول جلیلی، رییس دانشگاه صنعتی شریف و دکتر ابوالحسنی، معاون دانشجویی دانشگاه با هدف گفت وگو با دانشجویان در سالن جابربن حیان برگزار شد.

جلیلی در بخشی از این گفتگو اظهار کرد: هدف ما از حضور در دانشگاه آموزش و یادگیری است و همه در تلاشیم محیطی امن و آرام فراهم کنیم.

رییس دانشگاه شریف با اشاره به اینکه رخدادهای روز 17 آبان (تجمع اعتراضی دارای مجوز) بسیار معقول و مطلوب بود که به ما آموخت می توانیم در چهارچوب قوانین، تعامل کنیم، گفت: متاسفانه وقایع 24 آبان (تجمع بدون مجوز که منجر به درگیری شد)، علاوه بر اینکه در شان دانشگاه نبود باعث بهم خوردن آرامش در میان دانشجویان نیز شد.

دکتر ابوالحسنی معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف نیز با بیان این مطلب که در فرماندهی واقعه روز سلف نقشی نداشته ام و وظیفه این معاونت ارائه غذا به دانشجویان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع بدون مجوز و وقایع 24 آبان در شان دانشگاه نبود

تجمع بدون مجوز و وقایع 24 آبان در شان دانشگاه نبود