مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 14:102022-11-29سياسي

درخواست نماینده بندرانزلی برای معرفی نماینده ویژه امور دریای خزر توسط رییس جمهور


نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی از رییس جمهور خواست تا با توجه به اصل 121 قانون اساسی در خصوص معرفی نماینده ویژه در امور دریای خزر تسریع کند.

- نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی از رییس جمهور خواست تا با توجه به اصل 121 قانون اساسی در خصوص معرفی نماینده ویژه در امور دریای خزر تسریع کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد دنیامالی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز سه شنبه (8 آذرماه) مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: قبل از هر چیز از هیات رییسه مجلس و ریاست مجلس سپاسگزارم که جلسه بسیار خوبی را با مجموعه قوه قضاییه برگزار کردند و لازم می دانم از نگاه بسیار حرفه ای ریاست قوه قضاییه در مسائل اخیر به وجود آمده سپاسگزاری کنم.

وی ضمن تبریک 10 آذرماه روز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس گفت: ان شاءالله ما بتوانیم با تاسی از سیره ای که آیت الله مدرس داشتند خدمتگزار مردم عزیز ایران باشیم.

نماینده مردم بندرانزلی در ادامه تصریح کرد: واکاوی منصفانه وقایع اخیر که وقایع چند وجهی می باشد گویای آن است که از یک سو با شیطنت امنیتی، اجتماعی و اقتصادی مواجهیم که در پی کنترل جهان و استمرار نظم خودخوانده جهانی است.

هجوم هولناک رسانه ای و دستکاری واقعیت ها و کتمان لایه های پنهان وقایع اخیر تسلط بر مرزها را نشانه رفته است که به تعبیر مقام معظم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نماینده بندرانزلی برای معرفی نماینده ویژه امور دریای خزر توسط رییس جمهور

درخواست نماینده بندرانزلی برای معرفی نماینده ویژه امور دریای خزر توسط رییس جمهور