مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 14:102022-11-29سياسي

از دفاع مقدس تا خودکفایی اقتصادی


امروز منطقه عمومی بانروشان یادآور خاطرات دفاع عشایر از مرزهای این سرزمین بود، مردمانی که امروز در خودکفایی اقتصادی کشور نقش مهمی بر عهده دارند.

- سردار سید ضیاء حزنی ، معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران، امروز 8 آذر در این همایش اظهار کرد: جامعه عشایری 11 هزار و 500 شهید را تقدیم نظام کرد و امروز عشایر هم در تولید و هم در دفاع از ارزش ها نقش قابل قبولی دارند و هم ذخیره انقلاب و هم پشتیبان دین هستند و در دفاع از مرزها غیورو مثل یک سد محکم و نفوذ ناپذیرند.

وی با بیان اینکه عدم استمرار اشتغال فرزندان دامداران مشکلی است که باید هم توسط مسئولان و هم عشایر برطرف شود، افزود: هزینه بالای تامین سوخت و سایر مایحتاج دیگر، عدم ارتباط لازم و کافی برخی از ادارات که با عشایر ارتباط دارند از مواردی هست که باید در شورای عشایری استان برطرف کنیم.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: می توانیم خیلی از مشکلات را حل کنیم و در قرارگاه محرومیت زدایی سپاه مصمم هستیم که مشکلات عشایر و گله داران و شبانان سطح کشور را با هماهنگی با مسئولان برطرف کنیم.

سردار جمال شاکرمی ، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان نیزدر این همایش ، اظهار کرد: شبانان و گله داران انسانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دفاع مقدس تا خودکفایی اقتصادی

از دفاع مقدس تا خودکفایی اقتصادی