مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 14:052022-11-29سياسي

جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده استان اردبیل برگزار می شود


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل از برگزاری جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده استان اردبیل طی هفته آینده خبر داد.

- ایسنا/اردبیل معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل از برگزاری جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده استان اردبیل طی هفته آینده خبر داد.

کاظم دبیر 8 آذر در جلسه شورای سیاستگذاری ستاد برگزاری هفته پژوهش و فناوری استان اردبیل گفت: جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده استان اردبیل روز سه شنبه 15 آذر در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد.

وی به ضرورت توجه به پژوهش در دستگاه های اجرایی تاکید کرد و افزود: از دستگاه های اجرایی و شرکت ها انتظار می رود بودجه پژوهشی خود در داخل استان استفاده کنند.

دبیر با بیان اینکه پژوهش ها و فناوری های انجام شده باید به اطلاع عموم مردم برسد، تصریح کرد: از صدا و سیما و رسانه ها انتظار می رود در معرفی پژوهشگران و فناوران و دستاوردهای آنان پیشگام باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل با بیان اینکه پژوهش های انجام یافته باید منجر به تولید ثروت در جامعه شوند، خاطرنشان کرد: از دستگاه های اجرایی و دبیرخانه هفته پژوهش انتظار می رود پای کار باشند تا پژوهش ها ثروت آفرین باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده استان اردبیل برگزار می شود

جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده استان اردبیل برگزار می شود