مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 13:502022-11-29بين الملل

اوج فساد اخلاقی در ارتش رژیم صهیونیستی با افشای پرونده های تجاوز


یک نهاد نظارتی در اراضی اشغالی از افزایش فساد اخلاقی در بین فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی و تجاوز گسترده آنها به نظامیان زن پرده برداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وبگاه فلسطینی سما، کمیته نظارت و بازرسی رژیم صهیونیستی درباره وضعیت بد نظامیان زن حاضر در ارتش این رژیم هشدار داد و اعلام کرد که یک سوم از این زنان مورد آزار و اذیت های جنسی از سوی فرماندهان و دیگر نظامیان قرار گرفته اند.

در این گزارش آمده است: 22 درصد از نظامیان زن شاغل در پلیس، 27 درصد از نظامیان زن در نیروهای گارد امنیتی و 38 درصد از نظامیان زن در حال خدمت در ارتش در طول خدمت خود، مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند.

همچنین در این گزارش فاش شده است که از هر چهار نظامی زن در دوران سربازی، یک نفر، یک یا چند بار مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است.

این نهاد نظارتی گزارش خودش را از پاسخ های 161 نفر از 644 نظامی زن ارتش رژیم صهیونیستی که به پرسشنامه آنها پاسخ دادند، به دست آورده است.

بر این اساس، نظامیان زنی که دوران سربازی خودشان را در اداره زندان های رژیم صهیونیستی گذرانده اند، 38 درصد بیشتر از سایرین در معرض تجاوز جنسی قرار گرفته اند.

در این گزارش اعلام شده است که 70 درصد از تعرضات و آزار و اذیت های جنسی علیه نظامیان زن توسط نظامیان یا فرماندهان مرد که در حال خدمت دائمی بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوج فساد اخلاقی در ارتش رژیم صهیونیستی با افشای پرونده های تجاوز

اوج فساد اخلاقی در ارتش رژیم صهیونیستی با افشای پرونده های تجاوز