مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 13:452022-11-29فرهنگي

انتشار کتاب «کیفیت نزول آیات سوره های قرآن کریم»


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «کیفیت نزول آیات سوره های قرآن کریم» اثر محمد خامه گر است که به همت پژوهشکده اسلام تمدنی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تهیه و به همت نشر این پژوهشگاه در 321 صفحه منتشر شد.

- کتاب کیفیت نزول آیات سوره های قرآن کریم اثر محمد خامه گر در 321 صفحه روانه بازار نشر شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب کیفیت نزول آیات سوره های قرآن کریم اثر محمد خامه گر است که به همت پژوهشکده اسلام تمدنی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تهیه و به همت نشر این پژوهشگاه در 321 صفحه منتشر شد.

در دوران معاصر موجی از پژوهش های قرآنی به بررسی روشمندانه و جداسازی اطلاعات صحیح از سقیم دوران گذشته اختصاص یافته و نتایج آن معضلات متعددی را از مطالعات قرآنی حل کرده است که اثر آن در فهم و تفسیر دقیق تری از آیات زندگی آفرین قرآن کریم نمودار شده است.

اثر پیشرو با هدف تبیین نظریه نظم نزولی قرآن کریم به رشته تحریر درآمده است.

نگارنده با بهره گیری از دقایق و ظرایف کاربرد های قرآنی، روایات صحیح، گزارش های تاریخی معتبر، دلایل عقلی و مقایسه هوشمندانه و روشمندانه این اطلاعات در کنار با یکدیگر، به بررسی دیدگاه های گوناگون درباره سوره های قرآن کریم پرداخته و ضمن رد دیدگاه آیات مستثنیات (آیه های مکی سوره های مدنی و آیات مدنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار کتاب «کیفیت نزول آیات سوره های قرآن کریم»

انتشار کتاب «کیفیت نزول آیات سوره های قرآن کریم»