مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 13:352022-11-29بين الملل

مرگ طبیعی یا قتل وزیر خارجه بلاروس؟ / لوکاشنکو از ترس خدمه و آشپزش را تغییر داد


دلیل مرگ ناگهانی ولادیمیر ماکی، وزیر خارجه بلاروس همچنان معلوم نیست و همین امر بر شایعات بسیاری از عملیات مخفیانه کرملین گرفته تا سکته او را رواج داده است.

- دلیل مرگ ناگهانی ولادیمیر ماکی، وزیر خارجه بلاروس همچنان معلوم نیست و همین امر بر شایعات بسیاری از "عملیات مخفیانه کرملین" گرفته تا سکته او را رواج داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، ولادیمیر ماکی روز شنبه در سن 64 سالگی به طور ناگهانی درگذشت.

برخی گزارش ها می گویند که این دیپلمات کهنه کار درخصوص مسئله جنگ اوکراین به طور مخفیانه با غرب در ارتباط بود و قصد جلوگیری بلاروس از مشارکت در جنگ ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه را داشت.

یک فایل ویدئویی نشان می دهد که ولادیمیر ماکی هفته قبل از مرگش که ظاهرا سالم به نظر می رسید، در یک هواپیمای باری نظامی بلاروس حضور داشت.

حتی پیشتر هم هیچ بیماری مزمنی برای این وزیر خارجه گزارش نشده بود.

برخی گزارش ها مدعی شده اند، ولادیمیر ماکی سکته قلبی کرد و از طرفی مرگ او الکساندر لوکاشنکو، رییس جمهوری بلاروس را شوکه کرده است؛ رییس جمهوری که نگران امنیت و سلامت خودش شده؛ نگرانی او تا حدی بوده که آشپزها و خدمتکاران خود را از ترس ترور توسط مسکو تغییر داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ طبیعی یا قتل وزیر خارجه بلاروس؟ / لوکاشنکو از ترس خدمه و آشپزش را تغییر داد

مرگ طبیعی یا قتل وزیر خارجه بلاروس؟ / لوکاشنکو از ترس خدمه و آشپزش را تغییر داد