مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 13:152022-11-29اقتصادي

25 درصد پرونده های پلیس فتا در فارس اقتصادی است


رییس پلیس فضای تبادل اطلاعات و ارتباطات فرماندهی انتظامی فارس گفت: 25 درصد از پرونده های پلیس فتا را مسائل اقتصادی تشکیل می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیرحسین سلیمانی پیش از ظهر سه شنبه در نشستی خبری بیان کرد: رسانه ها همکاری خوبی با پلیس فتا در راستای آگاه سازی جامعه در خصوص مشکلات فضای مجازی داشته اند.

وی ادامه داد: طی سال جاری پلیس فتا با افزایش 10 درصدی جرایم سایبری مواجه بوده و 19 درصد نیز کشفیات پلیس فتا رشد داشته است این در حالی است که 99 درصد از پرونده ها کشف و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گفته او 25 درصد از پرونده های پلیس فتا را موضوعات اقتصادی تشکیل می دهد 49 درصد کلاهبرداری، 10 درصد نشر اکاذیب و انتشار عکس های خصوصی ،15 درصد ایجاد مزاحمت و تهدید و سایت های قمار و یک درصد نیز سایر موارد بوده است.

سلیمانی ادامه داد: طی سال جاری 19 باند کلاهبرداری اینترنتی، 4 باند اسکیم و 4 باند فیشینگ در استان کشف شده و 105 میلیارد تومان به مال باختگان بازگشت شده است.

این مقام مسئول در ادامه تاکید کرد: 180 نفر توسط یک باند اسکیم مورد سرقت قرار گرفته اند که براساس برآوردهای صورت گرفته 800 کارت و مبلغی بالغ بر 8 میلیارد تومان از این باند کشف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 درصد پرونده های پلیس فتا در فارس اقتصادی است

25 درصد پرونده های پلیس فتا در فارس اقتصادی است