مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 13:102022-11-29فناوري

بد افزارهای اینترنتی را جدی بگیرید


 رییس پلیس فتا استان البرز با اشاره به مخرب بودن نرم افزارهای بدافزار اعلام کرد: کاربران از نصب اپلیکیشن های آلوده به ویژه بازی های موبایلی که در شبکه های اجتماعی تبلیغ و منتشر می شود، - خودداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ رسول جلیلیان گفت: مجرمان سایبری با تبلیغات اغوا کننده سعی دارند کاربران را که بیشتر نوجوانان و جوانان هستند به سمت نرم افزارها و بازی های موبایلی هدایت کنند.

وی اضافه کرد: کاربران نرم افزارهای خود را از فروشگاه های معتبر دریافت کرده و نرم افزارهایی که در شبکه های اجتماعی منتشر می شوند، دانلود نکنند.

سرهنگ جلیلیان افزود: این اقدام مجرمان سایبری زمینه دسترسی غیرمجاز، اخاذی و آلوده سازی گوشی تلفن همراه کاربران و برداشت غیرمجاز از حساب های بانکی آنان را فراهم می کند.

این مقام انتظامی گفت: کاربران همچنین سایر اپلیکیشن های فعال مورد نیاز خود را باید به همین طریق دریافت و از نصب اپلیکیشن های آلوده که بیشتر لینک آن ها توسط مجرمان سایبری در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها ارسال می شود، خودداری کنند.

وی با هشدار به خانواده ها در خصوص استفاده فرزندان از اپلیکیشن های پایه موبایلی اظهار کرد: این بدافزارها علاوه بر ضرر مالی، روی روان و تربیت رفتاری آنها نیز تاثیر منفی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بد افزارهای اینترنتی را جدی بگیرید

بد افزارهای اینترنتی را جدی بگیرید