مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 13:052022-11-29حوادث

باند سارقان کامپیوترهای خودرو در سمنان منهدم شد


فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند سارقان کامپیوترهای خودرو در شهر سمنان خبر داد و گفت: این متهمان به 233 فقره سرقت در سمنان و تهران اعتراف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالله حسنی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه باند سارقان کامپیوترهای خودرو در سمنان منهدم شد، ابراز داشت: وقوع چندین مورد سرقت از این دست باعث شد تا موضوع بررسی و در نهایت این افراد دستگیر شدند.

وی ضمن بیان اینکه برای شناسایی این افراد از سامانه های هوشمند پلیس استفاده شده است، افزود: با تلاش های شبانه روزی پلیس در نهایت رد پای دو سارق سابقه دار اهل و ساکن پایتخت شناسایی و اقدامات لازم برای دستگیری آنها صورت گرفت.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه شگرد این سارقان انجام سرقت های سریالی کامپیوتر خودروهای پژو 206 و وانت پیکان بوده است، ابراز داشت: این متهمان در بازجویی به 233 فقره سرقت ecu خودرو در سمنان و تهران اعتراف کردند.

حسنی با بیان اینکه مال خر نیز شناسایی و دستگیر و روانه زندان شده است، تصریح کرد: از این متهمان تعدادی ecu مسروقه کشف و خودرو و موتورسیکلت سارقان توقیف و به پارکینگ منتقل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند سارقان کامپیوترهای خودرو در سمنان منهدم شد

باند سارقان کامپیوترهای خودرو در سمنان منهدم شد