مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 12:452022-11-29سياسي

تعدادی از جاسوسان مرتبط با سرویس های اطلاعاتی آمریکا دستگیری شدند


جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به دستگیری تعدادی از سرشبکه های رسانه معاند ایران اینترنشنال گفت: این افراد با سرویس های اطلاعاتی و جاسوسی آمریکا در ارتباط بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه صبح امروز در حاشیه هفتمین همایش فرماندهان بهداشت و درمان سپاه، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: سپاه اسلامی به اندازه انقلاب اسلامی مسئولیت و ماموریت دارد؛ چون پاسدار انقلاب اسلامی است.

سردار فدوی با اشاره به همکاری های سپاه با وزارت بهداشت ادامه داد: با توجه به دستور رییس جمهور برای واگذاری مجموعه های دولتی، سپاه در حال بررسی است که یک مجموعه بزرگ داروسازی را خریداری کند که اگر این بررسی ها به نتیجه مثبتی بیانجامد، به سرعت وارد این کار خواهیم شد.

وی سپس با اشاره به خبر دستگیری سرشبکه های رسانه های بیگانه گفت: 44 سال است که جنگ بین حق و باطل ادامه دارد؛ طرف مقابل ما در جنگ هر کاری که از دستش برمی آید، انجام می دهد؛ اما با وجود این، در تمامی این سال ها حتی یک پیروزی هم به دست نیاورده است؛ دشمن همه کارهایی که می تواند را انجام می دهد و ما نیز همه آنچه را که خداوند به ما دستور داده است، انجام می دهیم تا دشمن را با شکست مواجه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعدادی از جاسوسان مرتبط با سرویس های اطلاعاتی آمریکا دستگیری شدند

تعدادی از جاسوسان مرتبط با سرویس های اطلاعاتی آمریکا دستگیری شدند