مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 12:402022-11-29حوادث

کلاهبرداری 5 میلیاردی با فروش آیفون14 خیالی!


رییس پلیس فتای تهران بزرگ از بازداشت فردی که تحت پوشش فروش قسطی گوشی های تلفن همراه آیفون14 اقدام به کلاهبرداری از مردم کرده بود، خبر داد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ داود معظمی گودرزی درباره جزییات این پرونده گفت: چندی پیش فردی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتای تهران بزرگ مراجعه و اعلام کرد که از سوی گرداننده یا گردانندگان یک صفحه اینستاگرامی که اقدام به فروش قسطی تلفن های همراه کرده بود، مورد کلاهبرداری قرار گرفته است.

در همین راستا نیز تیمی از ماموران پلیس فتا رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ با اشاره به اظهارات شاکی در حضور ماموران گفت: شاکی به ماموران گفت که در فضای مجازی درحال جستجو بوده که با یک صفحه اینستاگرامی که اقدام به تبلیغ برای فروش قسطی تلفن همراه آیفون کرده بود مواجه شده است.

در این صفحه اعلام شده بود که آیفون 14 با قیمتی کمتر از بازار و به شکل قسطی به فروش می رسد و همین موضوع نیز سبب شده تا شاکی نسبت به خرید تلفن همراه اقدام کند.

معظمی گودرزی با بیان اینکه شاکی مبلغی را مبلغی بعنوان پیش پرداخت خرید آیفون 14 برای گرداننده صفحه واریز کرده است، گفت: بلافاصله پس از واریز وجه، گردانندگان صفحه این فرد را بلاک کرده و دیگر پاسخگوی او نبودند و آنجا بوده که شاکی متوجه کلاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 5 میلیاردی با فروش آیفون14 خیالی!

کلاهبرداری 5 میلیاردی با فروش آیفون14 خیالی!