مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 12:252022-11-29سياسي

مرکز مردمی «نفس» در شیراز افتتاح شد


مرکز مردمی نفس (نجات فرزندان سقط) در آستانه روز میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار با حضور مسئولانی از استانداری فارس و دانشگاه علوم پزشکی در شیراز افتتاح شد.

- ایسنا/فارس مرکز مردمی نفس (نجات فرزندان سقط) در آستانه روز میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار با حضور مسئولانی از استانداری فارس و دانشگاه علوم پزشکی در شیراز افتتاح شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز سه شنبه 8 آذر در حاشیه این مراسم با تشکر از تلاش تمامی همکاران در معاونت بهداشت دانشگاه و سازمان بسیج جامعه پزشکی استان برای راه اندازی مرکز مردمی نفس، گفت: پس از بررسی و انجام تحقیقات گسترده و پیگیری آمار دقیق و پردازش آنان، اطلاعات در اختیار سایر همکاران مرتبط قرار گرفت تا امروز شاهد افتتاح چنین مرکز مهمی در شیراز باشیم.

دکتر مهرداد شریفی اعتقاد و باور حقیقی را مهمترین دلیل برای کسب نتایج مفید و موثر دانست و افزود: تاکنون فعالیت های بسیاری در راستای ارتقای کمی و کیفی ارایه خدمات بهداشتی درمانی با همکاری و مشارکت یکایک همکاران در عرصه های مختلف سلامت در دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است.

او درصد موفقیت سیکل های ARTدر استان فارس را بیانگر برداشتن گام های علمی و تخصصی توسط کارشناسان خبره و متعهد در دانشگاه علوم پزشکی برشمرد و درصد موفقیت سیکل های ART


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز مردمی «نفس» در شیراز افتتاح شد

مرکز مردمی «نفس» در شیراز افتتاح شد