مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 12:102022-11-29سياسي

نحوه محاسبه و اخذ بهای خدمات مدیریت پسماند عادی اصلاح شد


اعضای شورای اسلامی شهر تهران با 15 رأی موافق با اصلاحیه نحوه محاسبه و اخذ بهای خدمات مدیریت پسماند عادی در یکصدودهمین جلسه شورا موافقت کردند.

- اعضای شورای اسلامی شهر تهران با 15 رأی موافق با اصلاحیه نحوه محاسبه و اخذ بهای خدمات مدیریت پسماند عادی در یکصدودهمین جلسه شورا موافقت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی امروز این شورا بررسی لایحه اصلاحیه نحوه محاسبه و اخذ بهای خدمات مدیریت پسماند عادی را با پیشنهاد مهدی چمران ریاست شورا و رای اکثریت اعضاء در دستور کار خود قرار دادند که در همین راستا چمران اظهارکرد: با توجه به این که همین الان نیز برای تصمیم گیری این موضوع دیر شده، بهتر است که علی رغم این که از روز گذشته این موضوع در دستور کار قرار نگرفته امروز با موافقت اعضاء در دستور کار قرار بگیرد تا پیرینت فیش های خدمات مدیریت پسماند هرچه زودتر چاپ و به دست شهروندان برسد.

آخوندی رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در این باره گفت: از سال 1401 بدهی معوقات بهای خدمات مدیریت پسماند عادی مؤدیان طی سال های 1393 تا 1399 مطابق سال 1399 و سال های 1400 و 1401 بر مبنای سال محاسبه بهای خدمات پسماند اخذ خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه محاسبه و اخذ بهای خدمات مدیریت پسماند عادی اصلاح شد

نحوه محاسبه و اخذ بهای خدمات مدیریت پسماند عادی اصلاح شد