مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 12:052022-11-29اقتصادي

موضع وزیر کار درباره قراردادهای سفید امضا


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه قرارداد سفید امضا هیچ مبنای حقوقی و اجرایی ندارد، تاکید کرد: تعهد دولت برای ایجاد یک میلیون شغل تا پایان سال محقق خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدصولت مرتضوی، در حاشیه جلسه کارگروه ملی قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری درباره اشتغال ایجادی در سال جاری اظهار کرد: مطابق آماری که از طریق مرکز آمار ایران و سایر دستگاه های نظارتی کسب و راستی آزمایی شده است، تقریباً اهداف ما در هشت ماهه سال محقق شده است.

منابع تبصره های 16 و 18 بودجه هم به دستگاه های اجرایی ابلاغ و نزدیک به 62 هزار میلیارد تومان توزیع استانی شده که در اختیار شورای برنامه ریزی و توسعه استان ها قرار خواهد گرفت.

وی افزود: از محل 1.

5 میلیون دلاری که با کسب اجازه از مقام معظم رهبری در سال های 1396 و 1397 اخذ شده است، هم بازپرداخت و هم مانده بدهی بانک ها و هم مانده بدهی صندوق توسعه ملی که حدود 12 هزار میلیارد تومان است، پرداخت خواهد شد.

به گفته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تعهد دولت در ایجاد یک میلیون شغل تا پایان سال حتما محقق خواهد شد و چه بسا بیش از این میزان شغل هم ایجاد شود.

مرتضوی با بیان اینکه در چهار ماهه باقیمانده از سال مشکل منابع نخواهیم داشت، گفت: با تجهیز منابعی که صورت می گیرد، به هدف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع وزیر کار درباره قراردادهای سفید امضا

موضع وزیر کار درباره قراردادهای سفید امضا