مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 11:552022-11-29ورزشي

اسبقیان: نگرانی برای حضور ساره جوانمردی در پاراآسیایی وجود ندارد


رییس فدراسیون جانبازان و معلولین با اشاره به این که مشکلی برای حضور ساره جوانمردی در بازیهای پاراآسیایی وجود ندارد، گفت: او الگوی سایر تیراندازان است و با انگیزه و اعتماد به نفس بالا در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین حضور خواهد داشت.

- رییس فدراسیون جانبازان و معلولین با اشاره به این که مشکلی برای حضور ساره جوانمردی در بازیهای پاراآسیایی وجود ندارد، گفت: او الگوی سایر تیراندازان است و با انگیزه و اعتماد به نفس بالا در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین حضور خواهد داشت.

محمد شروین اسبقیان در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت ساره جوانمردی برای حضور در تمرینات تیم ملی و شرکت در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین، اظهار کرد: جوانمردی با کسب 3 مدال طلای پارالمپیک و افتخارات زیادی که در بازیهای پاراآسیایی و جهانی دارد، یکی از پرافتخارترین تیراندازان کشور است و با روحیه و اعتماد به نفس بالایی که دارد هیچ نگرانی برای حضور وی در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین و پارالمپیک 2024 پاریس وجود ندارد و قطعا افتخارات خود را در این دو رویداد مهم دوباره تکرار خواهد کرد.

رییس فدراسیون جانبازان و معلولین افزود: ساره جوانمردی در حال حاضر پرچم دار و پرافتخارترین ورزشکار ما است و حضور وی در اردوی تیم ملی برای سایر تیراندازان روحیه بخش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسبقیان: نگرانی برای حضور ساره جوانمردی در پاراآسیایی وجود ندارد

اسبقیان: نگرانی برای حضور ساره جوانمردی در پاراآسیایی وجود ندارد