مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 11:502022-11-29سياسي

بازنگری و تنقیح قوانین وزارت میراث آغاز شد


مدیرکل امور مجلس وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از آغاز فعالیت شورای بازنگری و تنقیح قوانین این وزارتخانه با هدف به روز رسانی قوانین موجود خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، محمد کریمی همزمان با هفته مجلس، بر تعامل نمایندگان با این وزارتخانه در حوزه های نظارتی و تقنینی تاکید کرد و افزود: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، کار مجلس در حوزه تقنین، ریل گذاری برای دستگاه های اجرایی است که ما از این ظرفیت مجلس برای تدوین یا تنقیح قوانین استفاده می کنیم.

او افزود: در این راستا شیوه نامه شورای تنقیح و بازنگری قوانین وزارت میراث فرهنگی تدوین و به سایر معاونت ها و واحدهای تابعه این وزارتخانه ابلاغ خواهد شد که بر این اساس این شورا متشکل از نمایندگانی از معاونت های تخصصی، مرکز پژوهش های مجلس، معاونت حقوقی ریاست جمهوری، معاونت قوانین مجلس، اساتید دانشگاه و مراکز پژوهشی و برخی دستگاه های مرتبط خواهد بود.

مدیر کل امور مجلس وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تاکید کرد: بخش مهمی از چابکی و کارآمدی دستگاه اجرایی وابسته به وجود قوانین به روز، تسهیل گر و مانع زداست که ما این موضوع را در بستر بازنگری و تنقیح قوانین دنبال خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنگری و تنقیح قوانین وزارت میراث آغاز شد

بازنگری و تنقیح قوانین وزارت میراث آغاز شد