مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 11:402022-11-29بين الملل

تأکید هیئت کنگره آمریکا بر انتخاب هر چه سریع تر رییس جمهوری لبنان


یک هیئت از کنگره آمریکا در دیدار با مسئولان لبنانی بر اهمیت انتخاب هر چه سریعتر رییس جمهوری جدید لبنان و تشکیل دولت جدید تأکید کرد.

- یک هیئت از کنگره آمریکا در دیدار با مسئولان لبنانی بر اهمیت انتخاب هر چه سریعتر رییس جمهوری جدید لبنان و تشکیل دولت جدید تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت العربی الجدید، هیئت کنگره آمریکا در دیدار با مسئولان ارشد لبنانی نسبت به پیامدهای خلأ در پست ریاست جمهوری در سایه بحران اقتصادی شدید در این کشور هشدار داد.

این هیئت با نجیب میقاتی، نخست وزیر موقت لبنان و نبیه بری، رییس پارلمان لبنان دیدار و بر اهمیت انتخاب هرچه سریع تر رییس جمهور جدید لبنان تأکید کرد.

این هیئت آمریکایی اعلام کرد: آمریکا از کشور و ملت لبنان حمایت می کند اما در مقابل از مسئولان لبنانی می خواهد اوضاع و مشکلات روزانه شهروندان لبنانی را در نظر گرفته و نزاع های خود را کنار بگذارند چرا که هرگونه تأخیر در انتخاب رییس جمهور و تشکیل دولت جدید پیامدهای اقتصادی و امنیتی منفی برای کشور دارد.

هیئت کنگره آمریکا بر اهمیت اجرای شروط توافق لبنان با صندوق پول بین المللی برای بهبود وضعیت اقتصادی لبنان و انجام اصلاحات تأکید و اعلام کرد: دولت آمریکا در مسئله انتخاب نامزد ریاست جمهوری لبنان مداخله نمی کند اما خواهان انتخاب هر چه سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید هیئت کنگره آمریکا بر انتخاب هر چه سریع تر رییس جمهوری لبنان

تأکید هیئت کنگره آمریکا بر انتخاب هر چه سریع تر رییس جمهوری لبنان