مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 11:202022-11-29سياسي

راهیان نور فرصتی برای «جهاد تبیین» است


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خوزستان گفت: سفر راهیان نور بهترین رسانه برای مقابله با هجمه های دشمنان علیه نسل نوجوان و جوان ما است به شرطی که بتوانیم فرهنگ غنی حماسه و ایثار را به شکل های نوین به فرزندان مان منتقل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار عبدالرضا مرادحاجتی پیرامون موضوع جهاد تبیین و ضرورت توجه به نسل جوان توضیح داد: در حوزه دفاع مقدس مهمترین سنگر برای جهاد تبیین، استفاده از ظرفیت راهیان نور است.

تحول راهبردی در برنامه های راهیان نور و تزریق نگرش جدید به جامعه دانش آموزی و دانشجویی از ضروریات محتوایی مد نظر برای ارائه به زائران سفرهای معنوی به سرزمین نور است که باید جامعه شناسانه و هنرمندانه اجرا شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خوزستان بیان کرد: خوزستان همچنان گزینه اول و پایتخت سفرهای راهیان نور است و به همین منظور پیگیر ترمیم جاده های مواصلاتی، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و ایجاد فضاهای تبلیغاتی و آسفالت جاده های منتهی به مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس استان از رییس شورای هماهنگی و استاندار خوزستان بوده و هستیم تا بتوانیم میزبانی شایسته تری از هموطنان عزیزمان در ماه های آتی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیان نور فرصتی برای «جهاد تبیین» است

راهیان نور فرصتی برای «جهاد تبیین» است