مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 11:102022-11-29فرهنگي

«کوین اسپیسی» در یک فیلم جدید


«کوین اسپیسی» که محاکمه او در ژوئن 2023 آغاز می شود و اکنون با اتهامات تجاوز جنسی بیشتری هم روبرو شده، در یک فیلم بریتانیایی مستقل حضور می یابد.

- کوین اسپیسی که محاکمه او در ژوئن 2023 آغاز می شود و اکنون با اتهامات تجاوز جنسی بیشتری هم روبرو شده، در یک فیلم بریتانیایی مستقل حضور می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، این بازیگر برنده دو جایزه اسکار که اولین محاکمه او در بریتانیا در مورد پنج مورد اتهام تجاوز در 6 ژوئن 2023 آغاز خواهد شد، برای صداپیشگی نقش منفی اصلی در فیلم هیجان انگیز کنترل به نویسندگی و کارگردانی جین فالایز انتخاب شده است.

این فیلم داستان وزیر کشور بریتانیا با بازی لورن متکالف را دنبال می کند که یک شب در حالی که درگیر یک رابطه مخفیانه با نخست وزیر (مارک همپتون) است، به خانه می رود.

در همین حال، یک مرد دیگر با بازی اسپیسی راز او را می داند و به شدت تحت تأثیر آن قرار گرفته و به دنبال انتقام است.

این خبر در حالی منتشر شده که اخیرا اعلام شده کوین اسپیسی با هفت مورد دیگر اتهامات جنسی در بریتانیا مواجه است که در مجموع تعداد اتهامات او در بریتانیا را به عدد 12 می رساند.

اسپیسی یک ماه پیش از سوی هیئت منصفه در نیویورک درباره اتهام سوء رفتار جنسی مطرح شده از سوی آنتونی رپ در دهه 1980میلادی، بی گناه شناخته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کوین اسپیسی» در یک فیلم جدید

«کوین اسپیسی» در یک فیلم جدید