مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 11:102022-11-29سياسي

تصویب تخفیف 35 درصدی پرداخت عوارض ساختمانی در بجنورد


رییس کمیسیون برنامه، بودجه و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر بجنورد از تصویب تخفیف 30 و 35 درصدی عوارض ساختمانی و نوسازی در شورای شهر مرکز استان خبر داد.

- یوسف مغروری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: موضوع تخفیف عوارض ساختمانی در کمیسیون مربوطه مورد بررسی قرار گرفت و درنهایت در صحن شورای شهر نیز تصویب شد.

وی ادامه داد: براساس این مصوبه، عوارض در مناطق C که غالبا حاشیه شهر را در بر می گیرد، طی دیماه با 35 درصد و بهمن ماه با 30 درصد تخفیف وصول خواهد شد.

وی با بیان اینکه تخفیفات عوارض ساختمانی و قبوض نوسازی طی دی ماه و بهمن ماه به مناسبت در پیشِ رو بودن ایام الله دهه فجر به تصویب رسید، افزود: تخفیفات عوارض ساختمانی و قبوض نوسازی در مناطق A و B بجنورد نیز طی دی ماه با تخفیف 30 درصدی و در بهمن ماه با تخفیف 25 درصدی وصول خواهد شد.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر بجنورد تاکید کرد: ضمنا براساس مصوبه شورای شهر در راستای اجرای تبصره 11 ماده 100 قانون شهرداری ها، ارزش معاملاتی موضوع این ماده طی دی ماه 25 درصد و بهمن ماه 20 درصد تعدیل خواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از آنجایی که مصوبات شوراهای شهر و روستا بدون عبور از کمیته تطبیق فرمانداری ضمانت اجرایی ندارد، باید منتظر تصمیم کمیته تطبیق فرمانداری بجنورد ماند تا در صورت تصویب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب تخفیف 35 درصدی پرداخت عوارض ساختمانی در بجنورد

تصویب تخفیف 35 درصدی پرداخت عوارض ساختمانی در بجنورد