مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 11:052022-11-29اقتصادي

وام خرید تجهیزات طرح جهش تولید در دیمزارهای گلستان 10 برابر شد


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان گفت که تسهیلات چهار درصدی خرید تجهیزات دنباله بند در طرح جهش تولید در دیمزارهای این استان بیش از 10 برابر افزایش یافت.

- گرگان- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان گفت که تسهیلات چهار درصدی خرید تجهیزات دنباله بند در طرح جهش تولید در دیمزارهای این استان بیش از 10 برابر افزایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید ساسان احمدی پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: برای سال جاری زراعی در مجموع 560 میلیارد ریال تسهیلات چهار درصدی با بازپرداخت بلندمدت برای خرید تجهیزات دنباله بند به کشاورزان فعال در طرح جهش تولید مسکن اختصاص یافت که نسبت به سال گذشته بیش از 10 برابر شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان افزود: در دو سال گذشته در مجموع حدود 90 هزار هکتار از اراضی استان تحت پوشش طرح جهش تولید در دیمزارها قرار گرفت که این رقم در سال جاری 210 هزار هکتار است.

وی ادامه داد: 210 فارغ التحصیل و کارشناس بیکار رشته کشاورزی در قالب این طرح به صورت موقت جذب شده و فرآیند آموزش و نظارت را بر عهده دارند.

حمدی افزود: در طرح جهش تولید در دیمزارها، بهره برداران طرف قرارداد از مساعدت در بیمه محصولات کشاورزی، تامین ادوات کشاورزی، تامین کودهای ریزمغذی و غنی ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام خرید تجهیزات طرح جهش تولید در دیمزارهای گلستان 10 برابر شد

وام خرید تجهیزات طرح جهش تولید در دیمزارهای گلستان 10 برابر شد