مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 11:052022-11-29اقتصادي

حمایت از طرح های دانش بنیانی که منجر به مهاجرت معکوس به روستاها شود


مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کرمان با اعلام آمادگی حمایت از کسب و کارهای دانش بنیان در روستاها گفت: آمادگی داریم در اجرای طرح هایی که منجر به مهاجرت معکوس به روستاها شود، - ایسنا/کرمان مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کرمان با اعلام آمادگی حمایت از کسب و کارهای دانش بنیان در روستاها گفت: آمادگی داریم در اجرای طرح هایی که منجر به مهاجرت معکوس به روستاها شود، همکاری کنیم.

منصور خانه گیر امروز هشتم آذرماه در رویداد هم اندیشی انتقال فناوری به روستاها(روستای نوفن) در کرمان اظهار کرد: استان کرمان دارای اقلیم متنوع است و 64 بخش، 154 دهستان و براساس سرشماری سال 95 تعداد 11 هزار و 763 روستا و پارچه آبادی در استان داریم.

وی با اشاره به اینکه جمعیت روستایی استان کرمان یک میلیون و 32 هزار نفر است، افزود: 41 درصد از جمعیت استان در روستاها هستند و 2471 دهیاری در استان داریم.

خانه گیر با بیان اینکه در زمینه توسعه زیرساخت ها در روستاها اقدامات خوبی انجام شده، بیان کرد: در حوزه دانش بنیان و سرمایه گذاری باید برای روستاهایی کار کنیم که خالی از سکنه شده اند و آمادگی داریم در اجرای طرح هایی که منجر به مهاجرت معکوس به روستاها شود، همکاری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از طرح های دانش بنیانی که منجر به مهاجرت معکوس به روستاها شود

حمایت از طرح های دانش بنیانی که منجر به مهاجرت معکوس به روستاها شود