مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 10:552022-11-29اجتماعي

زائرسرای اربعین در شهر ماهیدشت ساخته خواهد شد


سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به میزبانی کرمانشاه از زوار اربعین حسینی، گفت: زائرسرای اربعین در شهر ماهیدشت ساخته خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم رحیمی زنگنه صبح سه شنبه در نشستی با حضور رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات و بخشدار ماهیدشت، اظهار کرد: بسیاری از زائران اربعین از شهر ماهیدشت عبور کرده و سپس عازم عتبات عالیات می شوند.

وی با بیان اینکه شهر ماهیدشت نقطه عبور تمامی زائران مرز خسروی و بسیاری از زائران مرز مهران است، افزود: برای خدمات دهی شایسته و بهتر به زائران اربعین احداث مکانی ثابت در شهر کرمانشاه مورد نیاز است.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به ساخت زائرسرای اربعین ماهیدشت در محل زمین ستاد بازسازی عتبات عالیات، خاطرنشان کرد: برای اسکان تعداد بیشتری از زائران اربعین مساحت این زمین با کمک تعاونی مسکن شهرداری ماهیدشت افزایش خواهد یافت.

رحیمی زنگنه تصریح کرد: این زائرسرا با تجمیع زمین ستاد بازسازی عتبات عالیات و زمین اهدایی از سوی تعاونی مسکن شهرداری ماهیدشت ساخته خواهد شد و پس از تهیه مجوزهای ساخت و نقشه های مجتمع، عملیات اجرایی آغاز می شود.

وی با بیان اینکه نقشه مجتمع دارای طرح جامعی برای اسکان و پذیرایی از زائران اربعین است، تأکید کرد: این مجتمع در چند طبقه ساخته خواهد شد و در طول سال ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائرسرای اربعین در شهر ماهیدشت ساخته خواهد شد

زائرسرای اربعین در شهر ماهیدشت ساخته خواهد شد