مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 10:552022-11-29حوادث

حمله یک قلاده خرس به زنبورستان «سربندان»/مردم نگران نباشند


سرپرست اداره حفاظت محیط زیست دماوند از حمله یک قلاده خرس به زنبورستان «سربندان» خبر داد و گفت: مردم نگران نباشند هیچ خطری شهروندان را تهدید نمی کند.

- دماوند- سرپرست اداره حفاظت محیط زیست دماوند از حمله یک قلاده خرس به زنبورستان سربندان خبر داد و گفت: مردم نگران نباشند هیچ خطری شهروندان را تهدید نمی کند.

نقی میرزا کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر ، از حمله یک قلاده خرس به زنبورستان سربندان خبر داد و گفت: طی سه روز گذشته و با وقوع این حادثه حدود 40 کندوی زنبورستانی در حاشیه روستای سربندان از توابع بخش مرکزی دماوند دچار خسارت شد.

میرزا کریمی با تاکید بر اینکه در این خصوص مردم نگران نباشند هیچ خطری شهروندان را تهدید نمی کند گفت: با توجه به اینکه عسل غذای مورد علاقه خرس ها است و این رفتار در این فصل از سوی این حیوان وحشی با توجه به نزدیک شدن به فصل زمستان طبیعی می باشد به همه مردم این اطمینان را می دهیم که هیچ خطری شهروندان را تهدید نمی کند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست دماوند در ادامه به کارشناسان این اداره جهت بررسی موضوع به محل خسارت خرس اشاره کرد و عنوان داشت: بررسی های به عمل آمده و علائم و نشانه های موجود ورود خسارت توسط خرس به کندوهای عسل تأیید و طبق دستورالعمل های ابلاغی اداره کل متبوعه بعد از تشکیل پرونده مراتب جهت جبران خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله یک قلاده خرس به زنبورستان «سربندان»/مردم نگران نباشند

حمله یک قلاده خرس به زنبورستان «سربندان»/مردم نگران نباشند