مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 10:452022-11-29ورزشي

نگاهی به بازی های سوم ایران در جام های جهانی


«به بهانه بازی آخر ایران مقابل امریکا نگاهی می اندازیم به بازی های سوم ایران در ادوار مختلف جام جهانی؛ جایی که ایران بدترین نتایج خود را رقم زده ولی این بار در قطر برای نخستین صعود به دور حذفی امیدوارتر از همیشه است.

- به بهانه بازی آخر ایران مقابل امریکا نگاهی می اندازیم به بازی های سوم ایران در ادوار مختلف جام جهانی؛ جایی که ایران بدترین نتایج خود را رقم زده ولی این بار در قطر برای نخستین صعود به دور حذفی امیدوارتر از همیشه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه اعتماد نوشت: شاید شبیه به یک داستان و نوشتن سناریوی یک رمان تخیلی باشد اما دقیقا 24 سال بعد از بازی تاریخی ایران و امریکا در جام جهانی 1998، همان بازی که لقب قرن را به آن سنجاق کردند و هنوز هم گل هایش تیزر برنامه های تلویزیونی است، این دو کشور دوباره در جام جهانی به هم رسیدند تا یک دیدار جذاب و تماشایی را روی صحنه ببرند.

تیم ملی فوتبال ایران در حالی به بازی سوم خود مقابل امریکا رسیده که تنها یک گام تا اولین صعود تاریخ خود از جام جهانی فاصله دارد؛ ایران اگر چه دوره قبل شانس صعود را داشت اما با کسب 4 امتیاز که بهترین نتیجه تاریخ ایران در جام های جهانی بود نتوانست از گروه خود بالا برود و حالا منتظر است تا رویای ناکام در روسیه را در قطر به حقیقت گره بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به بازی های سوم ایران در جام های جهانی

نگاهی به بازی های سوم ایران در جام های جهانی