مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 10:402022-11-29دانش

15 دانشجوی دانشگاه آزاد خمینی شهر در حادثه واژگونی مینی بوس زخمی شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: واژگونی مینی بوس سرویس رفت و برگشت دانشجویان دانشگاه آزاد خمینی شهر صبح سه شنبه در جاده کمربندی این شهرستان، - سرویس دانشجویان دانشگاه آزاد خمینی شهر در جاده کمربندی این شهرستان واژگون شد و طی آن 15 نفر از دانشجویان مصدوم شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: واژگونی مینی بوس سرویس رفت و برگشت دانشجویان دانشگاه آزاد خمینی شهر صبح سه شنبه در جاده کمربندی این شهرستان، یک جان باخته و 15 مصدوم داشت.

شیشه فروش بیان کرد: این حادثه ساعت 7 و 11 دقیقه رخ داد که به سبب آن یک دستگاه مینی بوس و یک خودروی سواری با یکدیگر برخورد کردند که در پی آن مینی بوس سرویس دانشجویان واژگون شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در این حادثه راننده 45ساله مینی بوس در دم جان باخت و 15 تن مصدوم شدند که 11 تن آنان برای انجام مراحل درمان به مراکز درمانی خمینی شهر منتقل شدند.

وی با بیان اینکه راهداران و عوامل امدادی به موقع در محل حاضر شدند گفت: علت این حادثه همچنان در دست بررسی است و توسط کارشناسان پلیس راه اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 دانشجوی دانشگاه آزاد خمینی شهر در حادثه واژگونی مینی بوس زخمی شدند

15 دانشجوی دانشگاه آزاد خمینی شهر در حادثه واژگونی مینی بوس زخمی شدند