مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 10:402022-11-29سياسي

مسمومیت الکلی 26 نفر در چهارمحال و بختیاری/ یک نفر جان باخت


رییس بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد از مسمومیت تعدادی از جوانان و نوجوانان به دلیل  مصرف مشروبات الکلی سمی در استان خبر داد و گفت: متاسفانه یک نفر از مصرف کنندگان به محض رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد از مسمومیت تعدادی از جوانان و نوجوانان به دلیل  مصرف مشروبات الکلی سمی در استان خبر داد و گفت: متاسفانه یک نفر از مصرف کنندگان به محض رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داد.

رسول رحیمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به مسمومیت 26 نفر از جوانان و نوجوانان 16 تا 32 ساله به دلیل مصرف مشروبات الکلی سمی در استان، اظهار کرد: طی روزهای اخیر شاهد مراجعه تعدادی از جوانان و نوجوانان به بیمارستان کاشانی بودیم که متاسفانه به دلیل مصرف مشروبات الکلی دچار مسمومیت و نارسایی شدید کلیوی شده بودند.

رییس بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد افزود: این نوع مشروبات، از مشروبات الکل چوب بوده که متاسفانه افراد مسموم شده با سردرد، دل درد، سرگیجه، تاری دید، کاهش سطح هوشیاری و خواب آلودگی به بیمارستان مراجعه کردند.

وی گفت: جوان 32 ساله به محض رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داد و حال یکی دیگر از افراد مساعد نیست و به سمت مرگ مغزی حرکت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسمومیت الکلی 26 نفر در چهارمحال و بختیاری/ یک نفر جان باخت

مسمومیت الکلی 26 نفر در چهارمحال و بختیاری/ یک نفر جان باخت