مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 10:302022-11-29بين الملل

لاکهید مارتین 17 هزار پرسنل غیرنظامی ارتش آمریکا را آموزش سایبری می دهد


پنتاگون در بیانیه ای اعلام کرد، کمپانی لاکهید مارتین قرار است 17 هزار تن از پرسنل غیرنظامی ارتش آمریکا را برای مقابله با تهدیدات سایبری آموزش دهد.

- پنتاگون در بیانیه ای اعلام کرد، کمپانی لاکهید مارتین قرار است 17 هزار تن از پرسنل غیرنظامی ارتش آمریکا را برای مقابله با تهدیدات سایبری آموزش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پنتاگون در این بیانیه اعلام کرد: کمپانی لاکهید مارتین از آمادگی و آموزش سایبری 17 هزار پرسنل غیرنظامی ارتش آمریکا تحت توافق سایر قراردادها حمایت خواهد کرد.

در این بیانیه آمده است: برنامه سایبری جدید کمپانی لاکهید مارتین تحت عنوان ماموریت آمادگی و گزارش دهی (MR2) به ارتش آمریکا در شناسایی، پرورش و آموزش پرسنل غیرنظامی ارتش کمک خواهد کرد.

پنتاگون افزود: این مقاطعه کار دفاعی آمریکا، تیمی را متشکل از موسسه دانش غایی (UKI)، شرکت امنیتی Aries و وب سایت آمازون رهبری خواهد کرد.

براساس این بیانیه، شرکت های UKI و Aries گزینه های آموزشی را برای نیروهای سایبری غیرنظامی فراهم خواهند کرد و برنامه MR2 کمپانی لاکهید مارتین تجزیه و تحلیل ها را برای رسیدگی به توسعه مهارت های این نیروها اجرا خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاکهید مارتین 17 هزار پرسنل غیرنظامی ارتش آمریکا را آموزش سایبری می دهد

لاکهید مارتین 17 هزار پرسنل غیرنظامی ارتش آمریکا را آموزش سایبری می دهد