مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 10:152022-11-29سياسي

خدمت به مردم از فلسفه وجودی بسیج است


شهردار منطقه 6 تهران در نشست با بسیجیان شهرداری این منطقه گفت: بسیجی بودن و بسیجی ماندن، افتخاری است که تنها در سایه لیاقت و قابلیت، محقق خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا محمدی ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج به کارکنان بسیجی منطقه 6 تهران گفت: وظیفه اصلی بسیج به معنای واقعی کلمه خدمت و هدف آن نیز حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

شهردار منطقه 6 تهران بسیج را همیشه حاضر در صحنه های کمک رسانی و اقدامات جهادی دانست و افزود: هر وقت کلمه بسیج گفته می شود خاطره خوبی در نظر ما تداعی می شود که بسیجیان بی منت در حال خدمت رسانی و جهاد برای مردم هستند و این امر چیزی جز اخلاص نیست.

وی ادامه داد: بسیج یعنی احساس تکلیف و مسئولیت در همه زمان ها و میدان ها و از زمان شکل گیری بسیج تا امروز نیز چنین بوده است.

محمدی‬ اظهار‬ کرد: قدر و منزلت بسیج و بسیجیان نزد امام (ره) به حدی بود که بیان کردند‬ اگر بخواهم مصداق کاملی از ایثار، خلوص، ‎‏فداکاری و عشق به ذات مقدس حق و اسلام را بیان کنم، چه کسی سزاوارتر از بسیج و ‎‏بسیجیان‬ است.

شهردار منطقه 6 تهران تصریح کرد: بسیج یعنی احساس تکلیف و مسئولیت در همه زمان ها و میدان ها و از زمان شکل گیری بسیج تا امروز نیز چنین بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت به مردم از فلسفه وجودی بسیج است

خدمت به مردم از فلسفه وجودی بسیج است