مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 10:102022-11-29سياسي

مراکز سلامت نقش محوری را در تحقق برنامه های جوانی جمعیت دارند


رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به موضوع جوانی جمعیت گفت: مراکز سلامت نقش محوری را در تحقق برنامه های جوانی جمعیت دارند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به موضوع جوانی جمعیت گفت: مراکز سلامت نقش محوری را در تحقق برنامه های جوانی جمعیت دارند.

دکتر بهمن نقی پور، سه شنبه، 8 آذرماه، در دیدار با فرماندار شهرستان آذرشهر گفت: همانطور که حضرت امام خامنه ای در بیاناتشان مطرح کردند بسیجی یعنی کسی که با روحیه جهادی شبانه روز در جهت کمک به خلق الله تلاش کند لذا همکاری و اتحاد با مردم منطقه آذرشهر که از دیرباز به فرهنگ والای خود مشهورند در حل مشکلات اجتماعی منطقه علی الخصوص در حوزه سلامت بسیار حائز اهمیت است.

وی گفت: در حوزه سلامت با تلاش های شبانه روزی همکاران شورای سلامت شهرستان قطعاً به نتایج بسیار مطلوبی دست خواهیم یافت چرا که در مجموع، حوزه سلامت، حوزه ای زیرساختی و حیاتی است و مهمترین عامل موفقیت در بحث سلامت جامعه، پیشگیری است.

وی افزود: اقدامات مهمی در رابطه با مرکز بهداشت شهرستان و جابجایی مناسب آن صورت گرفته و ساخت پانسیون های مراکز درمانی از گام های مثبت در این راستا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز سلامت نقش محوری را در تحقق برنامه های جوانی جمعیت دارند

مراکز سلامت نقش محوری را در تحقق برنامه های جوانی جمعیت دارند