مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 10:002022-11-29سياسي

مشکلات سایت صنوف آلاینده 14 ساله شد/نیاز میلیاردی پروژه به اعتبار


برای چندمین بار مشکلات 14 ساله سایت صنوف آلاینده بیرجند در جلسه علنی شورای شهر بیرجند مطرح شد و اعضای شورا برای رفع موانعی اعم از ایجاد راه دسترسی، - خواستار کمک فرا استانی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید رضا یوسفی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اسلامی بیرجند با اشاره به مشکلات 14 ساله سایت صنوف آلاینده بیرجند، بیان کرد: از دو هزار و 70 قطعه زمین موجود در این سایت، هزار و 635 قطعه زمین با کاربری کارگاهی برای صنوف آلاینده بیرجند در نظر گرفته شده است.

رییس هیئت مدیره شرکت تعاونی ساماندهی صنوف آلاینده بیرجند اظهار کرد: تا کنون در همه معابر اصلی جدول گذاری و آسفالت انجام شده است و در معابر فرعی با توجه به آماده نبودن زیرساخت ها اقدامی انجام نشده است.

وی میزان بدهی شهرداری را بر اساس نظر کارشناسان دو میلیارد و 853 میلیون تومان دانست و افزود: با وجود گذشت 9 ماه و پیگیری های انجام شده تاکنون رقمی از این میزان بدهی به حساب شرکت واریز نشده است.

یوسفی با بیان اینکه هزینه های مربوط به آماده سازی زمین های سایت صنوف آلاینده با همکاری اعضا پرداخت شده است، ادامه داد: شهرداری باید برای حل مشکلات موجود بدهی مورد نظر را پرداخت کند یا از اراضی تجاری شهرداری در سایت به میزان بدهی تهاتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات سایت صنوف آلاینده 14 ساله شد/نیاز میلیاردی پروژه به اعتبار

مشکلات سایت صنوف آلاینده 14 ساله شد/نیاز میلیاردی پروژه به اعتبار