مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 10:002022-11-29سياسي

آخرین تصمیم ها برای ساماندهی فاضلاب کرناچی


سرپرست آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه گفت: انجام هرکاری برای ساماندهی فاضلاب شهرک کرناچی، نیازمند تعیین تکلیف منازل مسکونی است که در بستر و حریم رودخانه واقع شده اند.

- اکبر ناصری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بازدید روز گذشته جمعی از مدیران استان از وضعیت فاضلاب شهرک کرناچی و تصمیماتی که در این زمینه گرفته شد، گفت: مهمترین موضوع درباره وضعیت منازل مسکونی که مشکل فاضلاب دارند این است که تعدادی از آنها در حریم و حتی بستر رودخانه احداث شده اند.

وی ادامه داد: تا زمانیکه این وضعیت وجود دارد ارائه خدمات به ساکنین این منازل مسکونی با چالش مواجه است و ممکن است در زمان بروز سیلاب خسارات جدی و جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

سرپرست آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه با تاکید بر اینکه منازلی که در بستر رودخانه واقع شده اند حتما باید جابجا شوند زیرا در معرض خطر جدی قرار دارند، یادآور شد: منازل مسکونی که در حریم قرار دارند نیز باید با همکاری شهرداری و آب منطقه ای تعیین تکلیف شوند و کد کف و بر معتبر برای آنها از سوی شهرداری مشخص شود تا بتوان وضعیت شبکه فاضلاب را نیز تعیین کرد.

به گفته ناصری نظر مدیریت آب و فاضلاب برای ساماندهی فاضلاب کرناچی بر این است که در این منطقه یک تصیفه خانه محلی اجرا شود تا هم در صورت لزوم بتواند به شهرک های مجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین تصمیم ها برای ساماندهی فاضلاب کرناچی

آخرین تصمیم ها برای ساماندهی فاضلاب کرناچی