مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 09:462022-11-29اقتصادي

تلاش در جهت رفع موانع ارتباط دو کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نوشهر، ویکا مازوی کومالو در حاشیه بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی کاسپین و بندر نوشهر در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که چه نیازهایی از جانب ایران،استان مازندران  و آفریقای جنوبی قابل تامین است، اظهار کرد: باید تحلیل جامع و درستی از نیازهای دو طرف برای تجارت  صورت گیرد و اینکه باید بررسی شود که در چه زمینه هایی می تواند این ارتباط برقرار شود.

وی به بخش دامپروری پرداخت و گفت: باید بررسی لازم جهت ارتباط دو طرف انجام شود و باید این موضوع مد نظر قرار گیرد که دو طرف به چه بخش هایی از دامپروری نیاز دارند.

وی با بیان اینکه تحریم ها تاثیری روی برقراری یک سری ارتباطات داشته است، افزود: آفریقای جنوبی تحریم های اعمال شده برایران را قبول ندارد اما این تحریم ها در کار تجاری و تبادلات بانکی و غیره تاثیرگذاشته است.

سفیر آفریقای جنوبی در ایران با بیان اینکه  کمپانی های آفریقای جنوبی بیشتر بخش خصوصی و با کشورهای غربی در ارتباط هستند، تصریح کرد: به خاطر آنکه هراس از دست دادن ارتباط با این کشورها بخصوص آمریکا را دارند، تمایل کمتری به برقراری تبادلات با ایران دارند.

ویکا مازوی کومالو به تفاهم نامه های بین ایران و آفریقای جنوبی اشاره کرد و گفت: 23 تفاهمنامه بین ایران و آفریقای جنوبی وجود دارد که 18 تفاهمنامه عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش در جهت رفع موانع ارتباط دو کشور

تلاش در جهت رفع موانع ارتباط دو کشور