مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 09:302022-11-29بين الملل

حضور گسترده نیروهای پلیس در پکن و شانگهای برای جلوگیری از اعتراضات


پلیس های چینی امروز (سه شنبه) در پکن و شانگهای جهت جلوگیری از اعتراضات گسترده مردم علیه محدودیت های کرونایی که به اقتصاد ضربه زده و همچنین جهت توقف تعدادی از مردم که خواستار استعفای رییس جمهور این کشور شده اند، - پلیس های چینی امروز (سه شنبه) در پکن و شانگهای جهت جلوگیری از اعتراضات گسترده مردم علیه محدودیت های کرونایی که به اقتصاد ضربه زده و همچنین جهت توقف تعدادی از مردم که خواستار استعفای رییس جمهور این کشور شده اند، در تعداد زیاد در خیابان ها مستقر شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، پس از گزارش هایی مبنی بر دستگیری تعدادی از معترضان در شامگاه یکشنبه در شهر شانگهای، این بار براساس ویدئوهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی تعدادی از افراد اواخر روز دوشنبه در شهر هانگژو دستگیر شدند.

با گذشت سه سال از همه گیری کرونا، بسیاری از مردم به دلیل استفاده بی وقفه دولت از قرنطینه ها و آزمایش های کووید خشمگین هستند؛ تشدید محدودیت ها در ماه های اخیر، همراه با مجموعه ای از مرگ های دلخراش که ناشی از سیاست های بیش از حد کنترل ها بوده است، اوضاع را به یکباره تغییر داده است.

علی رغم این محدودیت ها و سیاست های دولت چین در برابر کووید صفر، همچنان آمار روزانه مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور بالا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور گسترده نیروهای پلیس در پکن و شانگهای برای جلوگیری از اعتراضات

حضور گسترده نیروهای پلیس در پکن و شانگهای برای جلوگیری از اعتراضات