مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 09:252022-11-29بين الملل

اظهارات تند پاپ علیه روسیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از راشاتودی، پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های جهان، در اظهاراتی نژادپرستانه، گفت که چچنی ها و بوریات ها که از تبار روس، - رهبر کاتولیک های جهان در واکنشی تند و بی سابقه، اظهاراتی آمیخته با احساسات نژادپرستانه علیه روسیه مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از راشاتودی، پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های جهان، در اظهاراتی نژادپرستانه، گفت که چچنی ها و بوریات ها که از تبار روس، اما بیگانه با فرهنگ روسیه هستند، در اوکراین بیرحمانه رفتار می کنند.

پاپ فرانسیس کشته شدگان در اوکراین را شهید خواند و مدعی شد: به طور کلی، بیرحم ترین ها، احتمالا کسانی همچون چچن ها و بوریات ها هستند که از تبار روس، اما بیگانه با فرهنگ روسیه بوده و مشخصا، طرف متجاوز روسیه است.

مارایا زاخاراووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه اظهارات پاپ فرانسیس را غیرقابل قبول خواند و گفت: این دیگر روس هراسی نیست، انحرافی است که حتی نمی توانم اسمی برای آن پیدا کنم!وی تاکید کرد تا همین اخیرا، رسانه های غربی مدعی بودند که اسلاوها مرد قفقاز را شکنجه می کنند (اشاره به جنگ بین روسیه و جدایی طلبان چچن) و حالا خلاف آن را می گویند!وی افزود: ما با بوریات ها، چچنی ها و سایر نمایندگان کشور چندملیتی و چند مذهبی مان، یک خان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات تند پاپ علیه روسیه

اظهارات تند پاپ علیه روسیه