مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 09:152022-11-29فرهنگي

چرا «احمد شمس...» مجوز نگرفت؟/ همه چیز گنگ و نامعلوم است


امیر دژاکام که از بهار سال 1401 نمایشنامه «احمد شمس یا قصه همین روزها» را برای دریافت مجوز به شورای نظارت و ارزشیابی ارائه داده بود، اعلام کرد این متن توسط شورا پذیرفته نشده است.

- امیر دژاکام که از بهار سال 1401 نمایشنامه احمد شمس یا قصه همین روزها را برای دریافت مجوز به شورای نظارت و ارزشیابی ارائه داده بود، اعلام کرد این متن توسط شورا پذیرفته نشده است.

امیر دژاکام نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر درباره فعالیت های تئاتری خود، به خبرنگار مهر گفت: از زمان مدیریت آقای سعید اسدی در مجموعه تئاتر شهر قصد اجرای نمایش احمد شمس یا قصه همین روزها نوشته خودم را در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر داشتم و بارها پیگیری کردم اما نشد.

وی ادامه داد: بهار سال 1401 نیز نمایشنامه را به شورای نظارت و ارزشیابی هم ارائه داده و حتی نمایشنامه را بازنویسی کردم اما اعضای جدید شورا چون نمایشنامه به روز است و درد طبقات مختلف اجتماعی را خیلی صریح و واضح بیان می کند، آن را نپذیرفتند.

دژاکام متذکر شد: به آقای کاظم نظری گفتم شورای نظارت و ارزشیابی نماینده ای را معرفی کند تا دلایل پذیرفته نشدن متن را بیان کنند ولی نه تنها نماینده ای معرفی نشد بلکه همه چیز در سکوت گذشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا «احمد شمس...» مجوز نگرفت؟/ همه چیز گنگ و نامعلوم است

چرا «احمد شمس...» مجوز نگرفت؟/ همه چیز گنگ و نامعلوم است