مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 09:052022-11-29سياسي

شرکت های خلاق کلید اشتغالزایی محلی هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در اینباره گفت: مجلس شورای اسلامی در راستای رسالتی که برای خود تعریف کرده است، - شناخت ظرفیت های نهاد قانون‎ گذاری برای حمایت بیشتر از شرکت های خلاق و دانش بنیان یکی از اهداف مستمر معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در اینباره گفت: مجلس شورای اسلامی در راستای رسالتی که برای خود تعریف کرده است، تلاش دارد تا حداکثر حمایت را از زیست بوم نوآوری و فناوری در کشور به عمل آورد.

قانون جهش تولید دانش بنیان نیز که اخیراً در مجلس مورد بررسی و تصویب قرار گرفت، در همین راستا تبیین شد.

این اقتصاد دان و مدرس دانشگاه در ادامه افزود: انتظار می رود با تصویب و ابلاغ این قانون، موانع و چالش های پیشین بر سر راه فعالیت شرکت های خلاق، دانش بنیان و نوآور تا حدی مرتفع شود و دیگر بهانه ای برای برخی دستگاه های اجرایی در توسعه همکاری خود با این شرکت ها باقی نماند.

پیشرفت بیشتر اکوسیستم نوآوریقادری در ادامه صحبت های خود، ضمن تبیین جایگاه معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در انسجام و پیشبرد اکوسیستم خلاقیت و نوآری در کشور، همچنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های خلاق کلید اشتغالزایی محلی هستند

شرکت های خلاق کلید اشتغالزایی محلی هستند