مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 09:052022-11-29سياسي

افتتاح مرکز تخصصی ویژه بانوان بیمارستان هاجر نزاجا


در آستانه فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، مرکز تخصصی ویژه بانوان بیمارستان هاجر با حضور حجت الاسلام محمدحسنی افتتاح شد.

- در آستانه فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، مرکز تخصصی ویژه بانوان بیمارستان هاجر با حضور حجت الاسلام محمدحسنی افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صبح امروز و در آستانه فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، مرکز تخصصی ویژه بانوان بیمارستان هاجر با حضور حجت الاسلام عباس محمدحسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش افتتاح شد.

بخش ویژه بانوان بیمارستان هاجر در راستای اجرای منویات فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر اختصاص بیمارستانی با محوریت بانوان در ارتش، و به منظور تکریم مقام زنان که نیمی از جمعیت شریف کشور را تشکیل داده است، افتتاح شد.

بیمارستان هاجر نیروی زمینی ارتش، عموم بانوان را اعم از دارندگان بیمه های ارتش، نیروهای مسلح و سایر بیمه های سازمان ها جهت درمان و ارائه خدمات پزشکی پذیراست.

با عنایت به تأکیدات مقام معظم رهبری نسبت به افزایش نسل، جوانی جمعیّت و حمایت از خانواده، این بیمارستان تخصصی بانوان، خدمات ویژه ای را به مراجعه کنندگان خود ارائه می دهد که از مهم ترین آنان می توان به انجام تمامی فرآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز تخصصی ویژه بانوان بیمارستان هاجر نزاجا

افتتاح مرکز تخصصی ویژه بانوان بیمارستان هاجر نزاجا