مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 08:402022-11-29فرهنگي

شناسایی نشدن هنرمندان واقعی، آفت شعر و شاعری در زنجان


عدم توجه مسئولان فرهنگی به مسائل اقتصادی و حمایتی هنرمندان نیز از دیگر مشکلات موجود در استان است و اینکه نمی توانند هنرمند واقعی را از هنرمند صوری شناسایی کنند هم از دیگر آفت های شعر در زنجان است.

- ایسنا/زنجان یک شاعر زنجانی گفت: عدم توجه مسئولان فرهنگی به مسائل اقتصادی و حمایتی هنرمندان نیز از دیگر مشکلات موجود در استان است و اینکه نمی توانند هنرمند واقعی را از هنرمند صوری شناسایی کنند هم از دیگر آفت های شعر در زنجان است.

جواد چراغی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت شعر در استان زنجان، اظهار کرد: در زنجان چندین نهاد فرهنگی داریم که از بین آن ها مهم ترین نهاد فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است، در نهادهای فرهنگی کارمندانی فعالیت می کنند که هزینه هایی نیز دارند و اگر هزینه ها را با بودجه ای که صرف فرهنگ و هنر استان می شود مقایسه کنیم، هزینه زیادی صرف اعمال دیگر شده و بودجه اندکی برای فرهنگ و هنر تعلق می گیرد.

وی افزود: عدم توجه مسئولان فرهنگی به مسائل اقتصادی و حمایتی هنرمندان نیز از دیگر مشکلات موجود در استان است و نمی توانند هنرمند واقعی را از هنرمند صوری شناسایی کنند و اشخاصی هستند که با وجود نداشتن شناخت کافی از شعر بی محتواترین کتاب ها را چاپ و از مزایای آن استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی نشدن هنرمندان واقعی، آفت شعر و شاعری در زنجان

شناسایی نشدن هنرمندان واقعی، آفت شعر و شاعری در زنجان