مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 08:102022-11-29سياسي

با پدیده ماسک زنی روبه شده ایم/ در برابر رانت و بی عدالتی محکم خواهیم ایستاد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به اینکه دولت سیزدهم بر آرمان های راستین خود از جمله مبارزه با فساد محکم ایستاده است، - گفت: متاسفانه در مواجهه با برخی فعالان سیاسی و اداری با پدیده ماسک زنی رو به رو شده ایم.

دکتر سیدعلی مهاجر امروز در جمع جوانان شهرستان بندرگز با اشاره به اینکه امروز بزرگترین گناه در جامعه ناامیدکردن مردم از آینده روشن کشور است، اظهار کرد: بزرگترین تلاش و حربه دشمن نیز امروز برای ناامید کردن جامعه به ویژه شما جوانان که موتور محرکه کشور هستند به کار بسته شده است.

وی با بیان اینکه کشور و نظام ما در حال حاضر درگیر یک جنگ نامتقارن ترکیبی است، افزود: تنها راه غلبه بر این جنگ تمام عیار که شیطان بزرگ و ایادی استکبار آن را به راه انداخته است جهاد تبیین و همین دور هم نشستن ها و گفت و گو کردن حول دغدغه ها و راه حل هاست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از طراحی سامانه نرم افزاری انتصابات خبر داد و گفت: در این سامانه تلاش کرده ایم تمامی مولفه های لازم برای تصدی مسئولیت به ویژه شایستگی های تخصصی و انقلابی را احصا کرده و به صورت پیوسته بررسی و پایش کنیم.

مهاجر با بیان اینکه ما از امیرالمومنین (ع) آموخته ایم که همه در برابر قانون یکسانند، ادامه داد: ما نمی توانیم در دولت انقلابی نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با پدیده ماسک زنی روبه شده ایم/ در برابر رانت و بی عدالتی محکم خواهیم ایستاد

با پدیده ماسک زنی روبه شده ایم/ در برابر رانت و بی عدالتی محکم خواهیم ایستاد